pondělí 23. března 2009

Nádobíčko

Jsem stěhovací typ. V posledních deseti letech jsem se stěhovala asi stokrát. Na asi sto místech jsem taky měla svoje věci. Proto nebylo tak lehké je pak dostat všechny dohromady do mého nového bytečku. Myslela jsem si, že to mám zmáknutý, ale chyba lávky. Po vybalení všech těch banánovek postrádám následující: celý porcelánovový servis (což teda nechápu, byl v obrovský krabici), varnou konvici (ještě jsem nebyla schopná koupit si novou, takže vodu vařím v kastrůlku, případně tavím konvici z umělé hmoty po vzoru Vratných lahví), odkapávač na nádobí (takovej velkej žlutej, jen tak ho nepřehlédnete), obrazy (fakt mě mrzí ten zarámovanej plakát z Řecka) a kolečkový brusle (u těch ale pevně věřím, že jsou někde v tmavých zákoutích mamčina bytu, protože jestli nééé...)
No a včera jsem částečně vyřešila to ztracený nádobí. J. mě vzala na výlet na Housku a tam jsem si v keramický dílně vybrala parádní kousky do mý parádní umakartový kuchyně. Keramika o mnoho tříd převyšuje tu kuchyň, je v mé nejoblíbenější modré barvě a je skvělá!




Žádné komentáře:

Okomentovat