středa 25. února 2009

Jak dostat kytku


Jsem si tak na ICQ, vyjimecne viditelna, protoze coby nezamestnana mam cas zpestrovat pracovni den mym stastnejsim kamaradum (nekdo by mozna rekl zdrzovat ci provokovat), ale to by moji kamaradi NIKDY nerekli, kdyz tu na me zacne blikat nekdo neznamy. Vyjimecne to neni zadny machaaalaak ani sexforfreecom, ale normalni jmeno. A zdravi. Slusne. Ok, za ahoj nic nedam, ze? Uz predem mi bylo jasny, co takovy ahoj asi bude chtit (pouzivam ICQ uz opravdu hooodne dlouho) a taky ze jo. Protoze jsem duse dobra, poradila jsem mu, aby koupil kytku a zkusil si udelat divocinu doma. Psal, ze jsem moc mila a ze kdyby vedel kam, tak by tu kytku za tuhle skvelou radu donesl me. Kytku jsem uz nedostala dlouho. Ze ja tu milou nabidku nevyuzila! :)

2 komentáře:

  1. Já už mám ájsíkjů taky dloouho, ale žádný AHOJ po mě nikdy nic nechtělo...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nevim, jestli je to dobre nebo spatne. :)

    OdpovědětVymazat